SmartFlow
Om SmartFlow
Ett komplett digitalt ärendehanteringssystem
Ett komplett digitalt ärendehanterings-system
SmartFlow är ett ärendehanteringssystem som framförallt vänder sig till organisationer som jobbar mot privatpersoner, både med strukturerad information – blanketter, formulär, orders – via post eller webbformulär och ostrukturerad information som t.ex. kommer in via e-post.
Ett ärende startar oftast av ett ankommande dokument, e-postmeddelande eller när kunden fyller i ett webbformulär på hemsidan. All information som finns tillgänglig hjälper medarbetaren att fatta rätt beslut och att göra saker i rätt ordning. Att inkludera samtlig information och automatisera inkommande handlingar mot aktuella ärenden påskyndar och förbättrar kundens upplevelse av hanteringen.
Vår SmartFlow lösning är ett komplett digitalt ärendehanteringssystem där ärenden kan genereras via skannade dokument, e-post, webbformulär, e-signerade avtal eller skapas direkt i systemet, t ex ett inkommande samtal.
Fördelar
Några av fördelarna med SmartFlow är:
Automatisk hantering av inkommande ärenden:
Fysiska dokument skannas, klassificeras, tolkas och importeras
Webbformulär klassificeras och importeras
E-post importeras via Exchangeintegration
Nya ärenden kan läggas upp direkt i systemet, t ex ärenden som kommer in via telefon eller ärenden som flyttas över från personlig e-post
Fullständig fritextsökning är möjlig och medför att det lätt att hitta relaterade dokument
Färgkodning av ärenden och full översikt över ärendestatus
Rättighetsstyrning av all information så respektive grupp endast kan se och komma åt ärenden som berör dem
Hanterar ni persondata så underlättar SmartFlow för er att följa GDPR genom spårbarhet, behörighetsstyrning, konsolidering och gallring.
Vill du veta mer?
Fyll i formuläret nedan så återkommer vi!