Vad tycker våra befintliga kunder?
“Hanteringstiden har halverats – ordningen och överskådligheten är flerfaldigt förbättrad! …vi ser SmartInfo som en av våra viktigaste strategiska partners.”
“Vi är inga tekniskt tänkande individer utan talar ”vanligt” språk, det klarar SmartInfo galant samtidigt som bemötandet är varmt och glatt.”
”Vi har kunnat effektivisera vår verksamhet otroligt mycket med hjälp av Smartinfo"
Anna Hammar, Business Analyst
Carnegie Fonder
”Vi på Svenska Spel har rationaliserat vår blanketthantering på kundsupport avsevärt genom att automatisera flödet via SmartInfos tjänst SmartScan. Att vi dessutom har alla blanketter ett musklick bort i det digitala arkivet SmartArchive är bara en bonus.”
Mikael Carlsson, Kundsupport
Svenska Spel
“Då vi arbetar på en växande marknad behöver vi hela tiden se till att effektivisera våra processer. Att införa SmartScan och SmartArchive var en del i ledet av effektiviseringsprocesser som Nordnet genomfört.”
Lina Hartman
Nordnet
”Fördelarna med att samla information på en och samma plattform hos Smartinfo, vars servrar dessutom står i Sverige, är många. Som aktör inom finansbranschen är vi självklart väldigt måna om att hantera våra kunders uppgifter på ett korrekt och säkert sätt, därför har vi valt partner med omsorg.”
Pouya Norouzian, Operations Director
Toyota Financial Services, Sweden